korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
PTI: Rozmowy i negocjacje handlowe w środowisku szkoły, w ramach AZ I stopnia, 19-20.02.16
Akademia Zarządzania dla Dyrektorów i Właścicieli Szkół Językowych 2015/16 (I i II Stopień)
-TALENT FRIENDLY COMPANY


Korzyści:
- Dostęp do wiedzy i praktyki doświadczonych trenerów i konsultantów w branży językowej.
- Wsparcie coachingowe przy wdrażaniu wyników szkoleń.
- Poznanie zasad organizacji marketingu i sprzedaży w szkole językowej, oszczędność pieniędzy, czasu, zyskanie jasnych zasad oceny wyników.
- Dostarczanie systemów ocen pracownika i wynagrodzeń, które pozwalają wejść organizacji na wyższy i skuteczniejszy poziom zarządzania ludźmi.
- Poznawanie narzędzi budujących motywację w szkole językowej.
- Poznanie narzędzi budowania wartości rynkowej szkoły i jej bezpieczeństwa prawnego.
- Sprawdzony od 7 lat na rynku i system rozwoju właściciela szkoły i jego firmy rekomendowany
chronionym znakiem jakości.

I stopień Akademii –
harmonogram VII edycji Akademii (2015/2016) - Klasa I

23-24 października 2015 – Psychologiczne aspekty zarządzania systemowego i indywidualnego motywacją w szkole językowej.

Cele szkolenia:
Między innymi: poznanie narzędzi, które wpływają na motywację pracowników, budowanie zespołu; świadomość potrzeb pracownika, które budują jego zaangażowanie; przemyślane i celowe zarządzanie nagrodami, pochwałami i wyróżnieniami; budowanie relacji z pracownikami, jasnych zasad awansu i rozwoju;

Korzyści ze szkolenia:
Przećwiczenie rozmów ewaluacyjnych pracownika, świadomość ich znaczenia dla zaangażowania pracowników. Poznawanie zasad skutecznego delegowania zadań i stopni delegowania oraz zmian w potrzebach pracownika związanych z rozwojem zawodowym. Świadomość istnienia demotywatorów (także finansowych) w firmie. Oszczędny i przemyślany system motywacji pracownika. Umiejętność rozwiązywania sytuacji trudnych wśród pracowników.


20-21 listopada 2015 – Sprawiedliwa ocena pracowników i zarządzanie wynagrodzeniami w szkole językowej.

Cele szkolenia:
Między innymi: poznawanie zasad konstrukcji spójnego systemu ewaluacyjno-motywacyjnego; poznanie związków między strategią firmy a systemem oceny pracownika; zapoznanie się z rolą różnych form wynagrodzeń i zasadami ich przydzielania.

Korzyści ze szkolenia:
Poczucie sprawiedliwego wynagradzania wśród pracowników; poczucie komfortu i sprawiedliwości dla pracodawcy; racjonalizacja kosztów związanych z wynagradzaniem pracowników; stworzenie narzędzi w obrębie systemu wynagrodzeń nagradzających zaangażowanie pracownika.


11-12 grudnia 2015 - Psychologia rekrutacji i selekcji pracownika - czyli poważnie o rekrutacji w szkole językowej.

Cele szkolenia:
Między innymi: zapoznanie się z etapami skutecznej rekrutacji. Nabycie umiejętności definiowania niezbędnych kompetencji na danym stanowisku; nabycie umiejętności przeprowadzania rozmowy rekrutacyjnej i obserwacji kandydata; rozwinięcie świadomości znaczenia rekrutacji.

Korzyści ze szkolenia:
Dowiesz się: jak definiować kompetencje nauczyciela czy sekretarki? Jak je obserwować, jakie zachowania o nich świadczą? Jak pytać, aby uzyskać interesujące Cię informacje i poradzić sobie z mechanizmami obronnymi rozmówcy? Czy potrafię słuchać? Jakie komunikaty niewerbalne przesyła mi kandydat i o czym to świadczy?


08-09 stycznia 2016 - Marketing strategiczny i promocja usług w branży językowej.

Cele szkolenia:
Między innymi: pokazanie obszarów, na których marketing wspiera sprzedaż w szkole językowej, przećwiczenie narzędzi, które marketing oferuje w zakresie badania, planowania i realizacji działań marketingowych w szkole, przeprowadzenie wraz z uczestnikami szkolenia całego procesu badania, planowania i realizacji działań marketingowych na konkretnych przypadkach szkół języków obcych.

Korzyści ze szkolenia:
Umiejętność organizowania marketingu w dostosowaniu do celów strategicznych firmy i środowiska lokalnego. Przećwiczenie tworzenia komunikatu do klienta, poznanie zasad budowania spójnego wizerunku szkoły językowej na rynku, poznanie źródeł siły komunikatu marketingowego firmy.


19-20 lutego 2016 - Rozmowy i negocjacje handlowe w środowisku szkoły języków obcych - zasady, techniki, wartości.

Cele szkolenia:
Między innymi: zrozumienie i doświadczenie potrzeb klienta; korzystanie z psychologicznych korzyści produktu w rozmowie sprzedażowej, rozwinięcie umiejętności przygotowywania się do negocjacji i rozmów handlowych z klientami, poszerzenie wiedzy z zakresu strategii negocjacyjnych i ich konsekwencji; poznanie wartości swojego produktu i przećwiczenie umiejętności mówienia o tym klientom.

Korzyści ze szkolenia:
Doświadczenie siły świadomych rozmów handlowych z klientami. Polubienie sprzedaży! Poznanie siebie jako skutecznego negocjatora. Poznanie sposobów radzenia sobie z impasem, emocjami, manipulacją w negocjacjach.



11-12 marca 2016 – Prawne bezpieczeństwo w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa branży językowej.
Cele szkolenia:
Między innymi: zabezpieczenie własności intelektualnej firmy, poznanie ogólnych zasad i reguł pisania umów w zgodzie z aktualnymi wymogami prawnymi; zwiększenie świadomości prawnych wymogów i możliwości szkoły językowej.

Korzyści ze szkolenia:
M.in. zadbanie o bezpieczeństwo prawne firmy; poznanie zależność między formą zatrudnienia, a nabywania praw autorskich do dzieł pracowników; znajomość rodzajów umów zawieranych z pracownikiem; świadomość niedozwolonych klauzul w umowach z klientem. Ochrona przed nieuczciwą konkurencją. Podstawowe informacje na temat kontroli ZUS i Urzędu Skarbowego.

08-09 kwietnia 2016 - Ja, lider –aspekty psychologiczne, budowanie zespołu, kompetencje, błędy przywództwa.

Cele szkolenia:
Między innymi: poznanie siebie jako lidera, obserwacja sposobu, w jaki organizujesz pracę innym, sprawdzenie jak się komunikujesz w grupie pracowników, zapobieganie konfliktom w zespole, diagnoza Twoich słabych i mocnych stron jako lidera, zburzenie mitów i stereotypów nt. przywództwa, poświęcenie czasu sobie i własnej motywacji!

Korzyści ze szkolenia:
Bycie lepszymi i skuteczniejszym szefem; uświadomienie sobie własnych ograniczeń w pracy z ludźmi; poznanie potrzeb i oczekiwań zespołu wobec lidera. Nowe doświadczenia i zadziwienie sobą! W małych firmach to, co wie i potrafi szef ma wielkie znaczenie.


Miejsce szkoleń Akademii I I II stopnia: Warszawa,
Hotel Chopin Boutique Bed & Breakfast ul.Smolna 14

Opłaty I edycji Akademii:
I termin zapisów: do 30 lipca
Cena: 3150 netto; 3874,5 brutto (całkowita)

II termin zapisów od 1 sierpnia
Cena: 3500 netto; 4350 brutto (całkowita)

Czas szkolenia:
7 weekendów

16 godzin zegarowych warsztatów/ w ciągu weekendu
14 dni szkoleniowych
112 godzin warsztatów (1 godzina = 60 minut)
3h konsultacji wdrożeniowych (1 godzina = 60 minut)
10% rabatu na konsultacje marketingowe
Certyfikat: Talent Friendly Company

Organizacja szkolenia:
Aneta Wachowska: 664 431 660;
aneta.wachowska@pti.edu.pl

Obszar merytoryczny i wdrożeniowy:
Joanna Femiak: 664 129 586;
jfemiak@pti.edu.pl

Szukajcie nas na: http://www.pti.edu.pl/
blog: http://joannafemiakstylzycia.blog.pl/

Zgłoś się:




http://www.pti.edu.pl/?q=node/43 2016-02-06

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.