korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
PTI: Asertywność dla właścicielki i właściciela szkoły – psychologiczne fundamenty, 30-31.01.15.
Personnel Training Institute: Akademia Zarządzania dla Właścicieli i Metodyków Szkół Językowych - Warszawa


30-31 stycznia 2015 - Asertywność dla właścicielki i właściciela szkoły – psychologiczne fundamenty.


Szkolimy właścicieli, metodyków i dyrektorów szkół językowych.

Nasz zespół Personnel Training Institute współpracuje z psychologami, trenerami, coachami, trenerami Video Interaction Training, ekspertami i doradcami biznesowymi.

Mamy doświadczenie i wiedzę na temat funkcjonowania szkoły i jej personelu.

Od sześciu lat prowadzimy cykl szkoleniowy – Akademię Zarządzania dla Właścicieli i Metodyków Szkół Językowych, a w branży szkolimy od 12 lat.
Cele Akademii:

Rozwój wiedzy i umiejętności zarządzania firmą edukacyjną.

Poznanie narzędzi, które budują motywację w firmie.

Poznanie zasad dzielenia się odpowiedzialnością z pracownikami.

Rozpoznanie własnych cech, mocnych stron jako przedsiębiorcy.

Zdefiniowanie możliwości rozwojowych własnej szkoły.

Wzmocnienie swojej motywacji do rozwoju i kreacji szkoły.

Udoskonalenia zarządzania finansami firmy i jej prawnym bezpieczeństwem.

Odkrycie nowych narzędzi marketingu i sprzedaży.

Jeśli szukasz szkoleń dla Właścicieli takich jak Ty.

Jeśli wiesz jak uczyć, a nie wiesz jak zarządzać małym przedsiębiorstwem.

Jeśli czujesz, że Twój talent i intuicja wymagają wsparcia w postaci metod, wiedzy i doświadczenia.

Jeśli planujesz rozwój swojej szkoły.

Jeśli planujesz zostać przedsiębiorcą i nie chcesz uczyć się na błędach.

Jeśli chcesz poczuć się pewniej, stabilniej, z poczuciem planu i wizji.

Przyjdź!

Zapraszamy w roku 2014/2015 na:

II stopień Akademii –
harmonogram II edycji Akademii Klasa II


30-31 stycznia 2015 - Asertywność dla właścicielki i właściciela szkoły – psychologiczne fundamenty.

Cele szkolenia:
Między innymi: rozwijanie postawy asertywnej i umiejętności komunikowania się w sposób asertywny w relacjach zawodowych – będąc w roli właściciela, właścicielki szkoły językowej.

Korzyści:
Rozpoznanie organizacyjnych ograniczeń dla asertywności w swojej Firmie i istniejących mocnych stron.
Określenie sposobów kształtowania postaw asertywnych i stosowania asertywnych zachowań wśród pracowników szkoły językowej.
Poznanie korzyści postawy asertywnej w zarządzaniu personelem.
Rozpoznawanie i obrona przed naciskiem, manipulacją i uległością w środowisku pracy.

Służymy telefonicznymi referencjami naszych klientów.

Dowiedz się więcej!

Zadzwoń, porozmawiaj:
Joanna Femiak: 664 129 586;
jfemiak@pti.edu.pl


Zapytaj o organizację szkolenia:
Aneta Wachowska: 664 431 660;
aneta.wachowska@pti.edu.pl


Zgłoś się:


http://www.pti.edu.pl/?q=node/43 2015-01-29

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.