korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
PASE zaprasza: Kapelusze Lektora IV 9.01 w Olsztynie



PASE - Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych zaprasza na

Kapelusze Lektora IV (warsztaty metodyczno-psychologiczne)


Serdecznie zapraszamy lektorów, metodyków i nauczycieli do udziału
w warsztatach metodyczno psychologicznych z cyklu „Kapelusze Lektora IV”.
W styczniu 2011r.:
Miasto Termin Wczesna rejestracja do dnia:


Olsztyn 9 stycznia niedziela 23.12.2010

Szczecin 15 stycznia sobota 3.01.2011

Koszalin 16 stycznia niedziela 3.01.2011

Kielce 22 stycznia sobota 10.01.2011

Radom 23 stycznia niedziela 10.01.2011

Warszawa 29 stycznia sobota 17.01.2011


W programie:

- Dotknij, poczuj, zatańcz, skacz, czyli o językowej aktywizacji tych małych (najmłodszych uczniów) przy pomocy tych dużych (rodziców, opiekunów i nauczycieli),
- Kolorowy świat, czyli jak kreatywnie wykorzystać ilustracje w nauczaniu języka obcego,
- Apteczka pierwszej pomocy, czyli jak radzić sobie w niespodziewanych i awaryjnych sytuacjach na zajęciach językowych,
- Stres na smyczy, czyli sztuka zarządzania sobą,
- Testowanie przemyślane, czyli jak, kiedy i co na zajęciach językowych,
- Jak Cię słyszą tak Cię piszą, czyli o nauczaniu wymowy na zajęciach językowych,
- Nauczyciel na rybach, czyli jak nie zaplątać się w sieci, … wirtualnej sieci.

Więcej informacji oraz rejestracja – http://www.kapeluszelektora.pase.pl

Serdecznie zapraszamy



Stowarzyszenie PASE
ul. Wyszogrodzka 6, 03 337 Warszawa
tel. 022 226 39 69, www.pase.pl


PASE - Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języ ków Obcych zaprasza na Kapelusze Lektora IV (warsztaty metodyczno-psychologiczne) Serdecznie zapraszamy lektorów, metodyków zno-psychologiczne) Serdecznie zapraszamy lektorów, metodyków i nauczycieli do udziału w warsztatach metodyczno psychologicznych z cyklu „Kapelusze Lektora IV”. W styczniu 2011r i nauczycieli do udziału w warsztatach metodyczno psychologicznych z cyklu „Kapelusze Lektora IV”. W styczniu 2011r.: Miasto Termin Wczesna rejestracja do dnia: Olsztyn 9 stycznia niedziela 23.12.2010 Szczecin 15 stycznia sobota 3.0 ych z cyklu „Kapelusze Lektora IV”. W styczniu 2011r.: Miasto Termin Wczesna rejestracja do dnia: Olsztyn 9 stycznia niedziela 23.12.2010 Szczecin 15 stycznia sobota 3.01.2011 Koszalin 16 stycznia niedziela 3.01.2011 Kielce 22 stycznia sobota 10.01.2011 Radom 23 stycznia niedziela 10.01. .: Miasto Termin Wczesna rejestracja do dnia: Olsztyn 9 stycznia niedziela 23.12.2010 Szczecin 15 stycznia sobota 3.01.2011 Koszalin 16 stycznia niedziela 3.01.2011 Kielce 22 stycznia sobota 10.01.2011 Radom 23 stycznia niedziela 10.01.2011 Warszawa 29 stycznia sobota 17.01.2011 W programie: - Dotknij, poczuj, zatańcz, skacz, czyli o językowej aktywizacj stycznia niedziela 23.12.2010 Szczecin 15 stycznia sobota 3.01.2011 Koszalin 16 stycznia niedziela 3.01.2011 Kielce 22 stycznia sobota 10.01.2011 Radom 23 stycznia niedziela 10.01.2011 Warszawa 29 stycznia sobota 17.01.2011 W programie: - Dotknij, poczuj, zatańcz, skacz, czyli o językowej aktywizacji tych małych (najmłodszych uczniów) przy pomocy tych dużych (rodziców, opiekunów i nauczycieli), - Kolorowy świat, czyli jak k 1.2011 Koszalin 16 stycznia niedziela 3.01.2011 Kielce 22 stycznia sobota 10.01.2011 Radom 23 stycznia niedziela 10.01.2011 Warszawa 29 stycznia sobota 17.01.2011 W programie: - Dotknij, poczuj, zatańcz, skacz, czyli o językowej aktywizacji tych małych (najmłodszych uczniów) przy pomocy tych dużych (rodziców, opiekunów i nauczycieli), - Kolorowy świat, czyli jak kreatywnie wykorzystać ilustracje w nauczaniu języka obcego, - Apteczka pierwszej pomocy, czyli jak radzić sobie w niespodziewan tycznia sobota 10.01.2011 Radom 23 stycznia niedziela 10.01.2011 Warszawa 29 stycznia sobota 17.01.2011 W programie: - Dotknij, poczuj, zatańcz, skacz, czyli o językowej aktywizacji tych małych (najmłodszych uczniów) przy pomocy tych dużych (rodziców, opiekunów i nauczycieli), - Kolorowy świat, czyli jak kreatywnie wykorzystać ilustracje w nauczaniu języka obcego, - Apteczka pierwszej pomocy, czyli jak radzić sobie w niespodziewanych i awaryjnych sytuacjach na zajęciach językowych, - Stres na smyczy, czyli sztuka zarządzania sobą, - Testowanie przemyślan 2011 Warszawa 29 stycznia sobota 17.01.2011 W programie: - Dotknij, poczuj, zatańcz, skacz, czyli o językowej aktywizacji tych małych (najmłodszych uczniów) przy pomocy tych dużych (rodziców, opiekunów i nauczycieli), - Kolorowy świat, czyli jak kreatywnie wykorzystać ilustracje w nauczaniu języka obcego, - Apteczka pierwszej pomocy, czyli jak radzić sobie w niespodziewanych i awaryjnych sytuacjach na zajęciach językowych, - Stres na smyczy, czyli sztuka zarządzania sobą, - Testowanie przemyślane, czyli jak, kiedy i co na zajęciach językowych, - Jak Cię słyszą tak Cię piszą, czyli o nauczaniu wymowy na zajęciach językow - Dotknij, poczuj, zatańcz, skacz, czyli o językowej aktywizacji tych małych (najmłodszych uczniów) przy pomocy tych dużych (rodziców, opiekunów i nauczycieli), - Kolorowy świat, czyli jak kreatywnie wykorzystać ilustracje w nauczaniu języka obcego, - Apteczka pierwszej pomocy, czyli jak radzić sobie w niespodziewanych i awaryjnych sytuacjach na zajęciach językowych, - Stres na smyczy, czyli sztuka zarządzania sobą, - Testowanie przemyślane, czyli jak, kiedy i co na zajęciach językowych, - Jak Cię słyszą tak Cię piszą, czyli o nauczaniu wymowy na zajęciach językowych, - Nauczyciel na rybach, czyli jak nie zaplątać się w sieci, … wirtualnej sieci. Więcej informacji oraz rejestracja i tych małych (najmłodszych uczniów) przy pomocy tych dużych (rodziców, opiekunów i nauczycieli), - Kolorowy świat, czyli jak kreatywnie wykorzystać ilustracje w nauczaniu języka obcego, - Apteczka pierwszej pomocy, czyli jak radzić sobie w niespodziewanych i awaryjnych sytuacjach na zajęciach językowych, - Stres na smyczy, czyli sztuka zarządzania sobą, - Testowanie przemyślane, czyli jak, kiedy i co na zajęciach językowych, - Jak Cię słyszą tak Cię piszą, czyli o nauczaniu wymowy na zajęciach językowych, - Nauczyciel na rybach, czyli jak nie zaplątać się w sieci, … wirtualnej sieci. Więcej informacji oraz rejestracja – http://www.kapeluszelektora.pase.pl dziców, opiekunów i nauczycieli), - Kolorowy świat, czyli jak kreatywnie wykorzystać ilustracje w nauczaniu języka obcego, - Apteczka pierwszej pomocy, czyli jak radzić sobie w niespodziewanych i awaryjnych sytuacjach na zajęciach językowych, - Stres na smyczy, czyli sztuka zarządzania sobą, - Testowanie przemyślane, czyli jak, kiedy i co na zajęciach językowych, - Jak Cię słyszą tak Cię piszą, czyli o nauczaniu wymowy na zajęciach językowych, - Nauczyciel na rybach, czyli jak nie zaplątać się w sieci, … wirtualnej sieci. Więcej informacji oraz rejestracja – http://www.kapeluszelektora.pase.pl reatywnie wykorzystać ilustracje w nauczaniu języka obcego, - Apteczka pierwszej pomocy, czyli jak radzić sobie w niespodziewanych i awaryjnych sytuacjach na zajęciach językowych, - Stres na smyczy, czyli sztuka zarządzania sobą, - Testowanie przemyślane, czyli jak, kiedy i co na zajęciach językowych, - Jak Cię słyszą tak Cię piszą, czyli o nauczaniu wymowy na zajęciach językowych, - Nauczyciel na rybach, czyli jak nie zaplątać się w sieci, … wirtualnej sieci. Więcej informacji oraz rejestracja – http://www.kapeluszelektora.pase.pl pteczka pierwszej pomocy, czyli jak radzić sobie w niespodziewanych i awaryjnych sytuacjach na zajęciach językowych, - Stres na smyczy, czyli sztuka zarządzania sobą, - Testowanie przemyślane, czyli jak, kiedy i co na zajęciach językowych, - Jak Cię słyszą tak Cię piszą, czyli o nauczaniu wymowy na zajęciach językowych, - Nauczyciel na rybach, czyli jak nie zaplątać się w sieci, … wirtualnej sieci. Więcej informacji oraz rejestracja – http://www.kapeluszelektora.pase.pl ych i awaryjnych sytuacjach na zajęciach językowych, - Stres na smyczy, czyli sztuka zarządzania sobą, - Testowanie przemyślane, czyli jak, kiedy i co na zajęciach językowych, - Jak Cię słyszą tak Cię piszą, czyli o nauczaniu wymowy na zajęciach językowych, - Nauczyciel na rybach, czyli jak nie zaplątać się w sieci, … wirtualnej sieci. Więcej informacji oraz rejestracja – http://www.kapeluszelektora.pase.pl smyczy, czyli sztuka zarządzania sobą, - Testowanie przemyślane, czyli jak, kiedy i co na zajęciach językowych, - Jak Cię słyszą tak Cię piszą, czyli o nauczaniu wymowy na zajęciach językowych, - Nauczyciel na rybach, czyli jak nie zaplątać się w sieci, … wirtualnej sieci. Więcej informacji oraz rejestracja – http://www.kapeluszelektora.pase.pl e, czyli jak, kiedy i co na zajęciach językowych, - Jak Cię słyszą tak Cię piszą, czyli o nauczaniu wymowy na zajęciach językowych, - Nauczyciel na rybach, czyli jak nie zaplątać się w sieci, … wirtualnej sieci. Więcej informacji oraz rejestracja – http://www.kapeluszelektora.pase.pl szą tak Cię piszą, czyli o nauczaniu wymowy na zajęciach językowych, - Nauczyciel na rybach, czyli jak nie zaplątać się w sieci, … wirtualnej sieci. Więcej informacji oraz rejestracja – http://www.kapeluszelektora.pase.pl ych, - Nauczyciel na rybach, czyli jak nie zaplątać się w sieci, … wirtualnej sieci. Więcej informacji oraz rejestracja – http://www.kapeluszelektora.pase.pl , … wirtualnej sieci. Więcej informacji oraz rejestracja – http://www.kapeluszelektora.pase.pl – http://www.kapeluszelektora.pase.pl 2010-12-19

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.