PASE: TRUDNE SYTUACJE W KONTAKCIE Z KLIENTEM - szkolenie, 26.10.2012r. Warszawa.
PASE:
ZASMAKUJ W JAKOŚCI zadbaj o profesjonalną obsługę swoich klientów
TRUDNE SYTUACJE W KONTAKCIE Z KLIENTEM
Termin: 26 października / piątek, godz. 9.30-15.30
Miejsce szkolenia: Warszawa, szczegóły wkrótce
Wczesna rejestracja do 15 października 2012 /
max. 16 osób.
Główne tematy poruszone w trakcie szkolenia:
- budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem w trakcie trwania kursu
- trudne sytuacje w trakcie trwania kursu – przyczyny i zapobieganie
- przekazywanie klientom negatywnych informacji
- strategie działania w trudnych sytuacjach zgłaszanych przez klienta
- radzenie sobie z agresywnym klientem
- radzenie sobie z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem
- komunikacja w zespole pracowników i współpracowników szkoły
Szkolenie poprowadzi p. Beata Zielińska Rocha:
anglistka i psycholog, trener umiejętności interpersonalnych, doświadczony nauczyciel i metodyk, właściciel firmy szkoleniowej Gama Training. Od kilku lat współpracuje z PASE. Prowadziła warsztaty i prezentacje w trakcie trzech odsłon konferencji Kapelusze lektora oraz warsztaty dla pracowników szkół językowych. Współpracowała jako trener z wieloma szkołami językowymi, wydawnictwem Pearson Longman, Wydawnictwem Szkolnym PWN oraz prowadziła szkolenia otwarte dla nauczycieli i metodyków, m.in. z zakresu komunikacji i coachingu. Przez wiele lat pracowała jako metodyk i trener w Centrum Języków Obcych Archibald, obecnie związana ze Szkołą Języków Obcych Pi School. W pracy nauczyciela, trenera i metodyka ceni sobie budowanie kontaktu, wymianę poglądów i doświadczeń, współuczestniczenie w rozwoju i zmianie oraz dzielenie się wiedzą. Prywatnie mama dwójki licealistów, miłośniczka muzyki fado i smooth jazzu, języka hiszpańskiego, książek, dobrej herbaty i rozmów z ludźmi.
Zarejestruj się:
http://www.pase.pl/index.php/pl/dziaalno-pase/konferencje-i-szko lenia?task=pokazSzkolenie&id=213 2012-10-12