korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Osobiste zaproszenie od trenerów PASE: Warsztaty z cyklu Kapelusze Lektora, 04.12.11, Radom.

Osobiste zaproszenie od:

Aldony Serewy i Magdy Kidybińskiej, trenerów PASE, które poprowadzą warsztaty z cyklu Kapelusze Lektora V

Wczesna rejestracja do 24 listopada.

„Od dawna dostrzegamy w środowisku lektorskim, że umiejętności jakie powinieneś posiadać jako lektor języków obcych wykraczają szeroko poza kompetencje lingwistyczne i pedagogiczne.

Pamiętamy, że występujesz, jako osoba budująca poczucie wartości i kompetencji słuchaczy, organizator procesów grupowych, negocjator i mediator w sytuacjach konfliktowych, motywator w procesie uczenia się, oraz osoba która wpływa na rozwój osobisty i zawodowy swoich uczniów!”
Nasze wieloletnie doświadczenie w pracy metodycznej, pozwoliło nam na opracowanie sesji dopasowanych do Twoich potrzeb i oczekiwań, które zaprezentujemy podczas V edycji Kapeluszy Lektora.





Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach, które odbędą się
4 grudnia w Radomiu

Dowiesz się m.in.:
· O technikach zapamiętywania w nauce języków obcych

· O zespole nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi

· O rozwijaniu kompetencji ucznia poprzez efektywne poprawianie błędów



Warsztaty z cyklu Kapelusze Lektora są doskonałą okazją do zapobiegania wypaleniu zawodowemu lektorów, zwiększenia satysfakcji z wykonywanej pracy, wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy lektorami i nauczycielami różnych języków oraz wskazania innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań do dalszej pracy.


Osobiście omówimy tajniki ludzkiego umysłu i natury pamięci, dostarczymy wiele praktycznych wskazówek wspomagających pracę z uczniem z ADHD oraz zastanowimy się jak dobierać metody korygowania błędów, aby w optymalny sposób pomóc uczniowi rozwijać jego kompetencje językowe w obszarze mówienia i pisania.


http://www.kapeluszelektora.pase.pl 2011-11-26

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.