MNODN: Podstawy pedagogiki cyrku – żonglowanie, balansowanie, pokazy cyrkowe, 21.02.14, Kraków.
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli:
Podstawy pedagogiki cyrku – żonglowanie, balansowanie, pokazy cyrkowe
21-02-2014
piątek
15.15-20.00
CZAS TRWANIA:
6 godz. dyd.
PROWADZĄCY:
Danuta Kmita Danuta Kmita
KOSZT SZKOLENIA:
145 zł
MIEJSCE SZKOLENIA:
Sale zajęciowe MNODN
ul. Dietla 93 oficyna,
Kraków
Podstawy pedagogiki cyrku to warsztat, w którym można poznać diabolo, poi, flawerstick; nauczyć się żonglować piłeczkami i chustkami, balansować talerzykiem i wykonać proste rekwizyty. Umiejętności cyrkowe poprawiają koncentrację i koordynację ruchową oraz zdecydowanie zwiększają atrakcyjność społeczną
Cele szkolenia:
Opanowanie umiejętności żonglowania trzema chustkami, trzema piłeczkami i dwoma kółkami oraz balansowania talerzykiem na patyku i diabolo,
Zapoznanie z możliwościami poi oraz flawersticka,
Poznanie technik wykonania prostych rekwizytów – piłek, poi, flawersticka,
Wykorzystanie rekwizytów cyrkowych do zabaw integracyjnych i twórczych,
Przygotowanie prostego pokazu cyrkowego w tym klaunady i prostych akrobacji
Program szkolenia:
Prezentacja teorii pedagogiki cyrku,
Zabawy służące poznaniu się z wykorzystaniem rekwizytów cyrkowych,
Nauka żonglowania chustkami,
Wykonanie piłek z balonów i ryżu,
Nauka żonglowania piłeczkami,
Nauka rozkręcania talerzyka,
Balansowanie diabolo, żonglowanie kółkami, zabawy flawerstickiem – praca w grupach,
Wykonanie flawersticka z gazet – możliwe zabawy,
Wykonanie poi z balonów i ryżu,
Ćwiczenia z poi,
Pokaz prostych akrobacji i techniki chodzenia na szczudłach,
Prosty układ marszowy – wstępem do pokazu cyrkowego,
Tworzenie w grupach scenek w formie klaunady,
Prezentacje scenek
Warsztat praktyczny – konieczny wygodny strój i obuwie zamienne
Opinie uczestników o szkoleniu
Efektywne ćwiczenia, dynamiczny sposób prowadzenia zajęć, praktyczna możliwość wykorzystania "przyrządów" cyrkowych.
Wypełnij formularz zgłoszeniowy na szkolenie - zarezerwuj miejsce
http://www.mnodn.kangur.edu.pl/kurs.php?kk=3806 2014-02-12