korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
MNODN: Odwrócona klasa i formuła "blended learning" – zmiana struktury...27.11.15, Kraków.

MNODN: Odwrócona klasa i formuła "blended learning" – zmiana struktury lekcji sprzyjająca rozwojowi kluczowych kompetencji cyfrowego pokolenia


27-11-2015
piątek
15:00 - 19:45

CZAS TRWANIA
6 godz. dyd.

PROWADZĄCY
Agnieszka Szefer

KOSZT SZKOLENIA
155 zł

MIEJSCE SZKOLENIA
Sale zajęciowe MNODN
ul. Dietla 93 oficyna,
Kraków

Cele szkolenia:

Uczestnicy warsztatów poznają charakterystykę i potrzeby pokolenia cyfrowego oraz przekrój kluczowych kompetencji w zestawieniu z wyzwaniami edukacyjnymi i wymogami rynku pracy
Dowiedzą się, jak łączyć tradycyjne nauczanie z naturalną dla cyfrowego pokolenia uczniów potrzebą korzystania z internetu
Zaznajomią się z metodą "odwróconej klasy": zmiana struktury lekcji, w której treści teoretyczne przyswajane są przez ucznia przed zajęciami z użyciem TIK, a aktywność na lekcji skoncentrowana jest na przetworzeniu, powtarzaniu i utrwaleniu wiadomości wymagających zaangażowania uczniów
Poznają szerszą koncepcję nauczenia zintegrowanego "blended learning", dzięki której uczniowie samodzielnie nabywają umiejętności przygotowujące ich do przyswajania wiedzy z wykorzystaniem nowoczesnych metod oraz społecznościowego uczenia się
Uczestnicy będą potrafili projektować lekcje z wykorzystaniem metod nauczania online, dzięki poznaniu alternatywnych narzędzi oraz wykorzystanie TIK, wymaganego przez podstawę programową, bez względu na wyposażenie pracowni
Program:

Charakterystyka pokolenia "milenialsów" w oparciu o raport z badań nad kompetencjami komunikacyjnymi "Dzieci sieci 2.0", analiza trendów rynku pracy oraz zapotrzebowania na kompetencje cyfrowe
Budowa platformy komunikacji pomiędzy "cyfrowymi tubylcami a imigrantami"
Założenia metody "odwróconej klasy" oraz "mieszanej metody kształcenia"
Praca na przykładach: przygotowywanie różnych form materiałów multimedialnych (np. nagranej prezentacji, podcastu, ebooka etc.) do pracy uczniów w domu oraz wskazanie pomysłów na przeprowadzania zajęć, koncentrujących się na rozwiązywaniu problemów, merytorycznych dyskusjach oraz ćwiczeniach utrwalających,
Różne formy pracy grupowej w ramach "blended learning", dzięki którym uczniowie samodzielnie nabywają umiejętności przygotowujące ich do zdobywania wiedzy z wykorzystaniem nowoczesnych metod oraz uczenia społecznościowego
Wykorzystanie asynchronicznych narzędzi TIK w samodzielnej pracy uczniów

Wypełnij formularz zgłoszeniowy na szkolenie - zarezerwuj miejsce:


http://www.mnodn.kangur.edu.pl/kurs.php?kk=4963 2015-11-13

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.