korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Lingwistyczna Szkoła Wyższa: Dysleksja w nauczaniu języków obcych, 28.06.16, W-wa.

Dysleksja w nauczaniu języków obcych

LSW, 28 czerwca, 13.00-18.00

Prowadzący: dr A. Bocianowicz

Adresaci: nauczyciele języków obcych, studenci – przyszli nauczyciele języków obcych, dorośli z problemem dysleksji oraz rodzice dyslektycznych uczniów, które mają trudności z nauką języków obcych, psycholodzy, pedagodzy.

Cel: Uczestnicy szkolenia zdobędą zarówno solidne podstawy teoretyczne (m. in. dotyczące symptomów dysleksji na lekcjach języków obcych, metod i technik pracy z osobami z dysleksją, propozycji oceniania oraz praw dotyczących tej grupy uczniów), jak i umiejętności praktyczne. Szkolenie jest rozwiązaniem dla podwyższenia kwalifikacji zawodowych lektorów, nauczycieli języków obcych a także studentów uczelni językowych.

Zajęcia adresowane są przede wszystkim do nauczycieli języków obcych, którzy na co dzień borykają się z problemem nauczania i oceniania uczniów z dysleksją.

Z udziału w szkoleniu mogą skorzystać także nauczyciele innych przedmiotów (np. nauczyciele języka polskiego), pedagodzy, psycholodzy, studenci (przede wszystkim kierunków filologicznych), dorosłe osoby z dysleksją oraz rodzice dyslektycznych uczniów.

Program kursu
Burza mózgów: Czy dysleksja istnieje? i inne trudne pytania.

Doświadczanie dysleksji

O dysleksji w pigułce

Opis autentycznych przypadków uczniów z dysleksją i analizowanie opinii psychologicznych

Jak pracować z uczniem z dysleksją

Wykorzystywanie nowoczesnej technologii w pracy z uczniem z dysleksją

Film – lekcja pokazowa Good Start Method for English

Tworzenie zaplecza dydaktycznego do nauki uczniów z dysleksją

Prawa i ocenianie uczniów z dysleksją
Uczestnicy otrzymają stosowne zaświadczenia

Zapisy i informacje:
pmadej@lingwistyka.edu.pl
t. 506 664 006

http://www.lepszastronawiedzy.pl/ 2016-05-30

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.