korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
CWRO: Dysleksja a nauczanie języków obcych, szkolenie, 22-23.02.14, Warszawa.
Placówka Kształcenia Ustawicznego Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości w Warszawie zapraszają na szkolenie "Dysleksja a nauczanie języków obcych"

Szkolenie "Dysleksja a nauczanie języków obcych" to doskonałe rozwiązanie dla podwyższenia kwalifikacji zawodowych lektorów, nauczycieli języków obcych a także studentów uczelni językowych.
Zajęcia adresowane są przede wszystkim do nauczycieli języków obcych, którzy na co dzień borykają się z problemem nauczania i oceniania uczniów z dysleksją.

Jednak z udziału w szkoleniu mogą skorzystać także nauczyciele innych przedmiotów (np. nauczyciele języka polskiego), pedagodzy, psycholodzy, studenci (przede wszystkim kierunków filologicznych), dorosłe osoby z dysleksją oraz rodzice dyslektycznych uczniów

Uczestnicy szkolenia zdobędą zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak również zapoznają się z praktyczną metodyką nauczania tej grupy uczniów.

Planowany termin: 22 - 23.02.2014r.
Przewidywane godziny:
poniedziałek: 10:00 - 16:30
wtorek: 09:00 - 15:30
Czas trwania: 16 h dydaktycznych
Koszt: 300 zł
Miejsce: CWRO

ORIENTACYJNY PROGRAM SZKOLENIA:
Przedstawienie się i przywitanie uczestników szkolenia
Burza mózgów: Czy dysleksja istnieje? i inne trudne pytania.

Doświadczanie dysleksji

Wykład nr 1 – O dysleksji w pigułce

Warsztat nr 1 – Opis autentycznych przypadków uczniów z dysleksją i analizowanie opinii psychologicznych

Wykład nr 2 – Jak pracować z uczniem z dysleksją

Wykład nr 3 – Wykorzystywanie nowoczesnej technologii w pracy z uczniem z dysleksją
Film – lekcja pokazowa Good Start Method for English
Wykład nr 4 – Wizyta w terapeutycznej szkole Red Rose School w UK i w Foothills Academy w Kanadzie („Style uczenia się” wg Gavina Reida)

Warsztat nr 2 – Tworzenie zaplecza dydaktycznego do nauki uczniów z dysleksją

Wykład nr 4 – Prawa i ocenianie uczniów z dysleksją
Podsumowanie zajęć i pytania

Szkolenie prowadzi Katarzyna Maria Bogdanowicz - doktor psychologii, a także absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Gdańskiego.
Zdobyła Certificate of Proficiency in English (CPE) w Londynie. Posiada Certificate in English Teaching to Adults (CELTA), a także dyplom ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu terapii pedagogicznej. Ukończyła psychologię kliniczną w ramach studiów podyplomowych.

Jest współautorką pierwszego na polskim rynku poradnika metodycznego dla nauczycieli języka angielskiego przygotowanego z myślą o nauczaniu osób ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania („Dyslexia in the English Classroom”), a także autorką książki pt. „Dysleksja a nauczanie języków obcych. Przewodnik dla nauczycieli i rodziców uczniów z dysleksją”. Swoje artykuły poświęcone problematyce dysleksji rozwojowej w kontekście nauczania języków obcych publikowała na łamach pism wydawanych przez takie wydawnictwa jak Oxford University Press, Charaktery, Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe i OPERON.
Brała udział w kilku międzynarodowych projektach unijnych poświęconych problemowi pomocy osobom z dysleksją (m. in. w Focus Alpha Project, Grundtvig, Leonardo Include). Pełniła rolę konsultanta ds. dysleksji podczas powstawania podręczników wydawanych przez Oxford University Press i Nowa Era.

Ma 14-letnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego zarówno w szkołach państwowych, jak i na kursach językowych, w tym również w UK (Bell, Distinction, Stanley's School of Languages). Od wielu lat specjalizuje się w pomocy osobom z dysleksją. Pracuje w Instytucie Badań Edukacyjnych w Warszawie na stanowisku adiunkta.
Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wydawane przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości.


Więcej informacji telefonicznie 22 847- 95-42/41 lub mailem cwro@cwro.edu.pl

Prosimy o zapisy on-line poprzez stronę:

http://www.cwro.edu.pl. 2014-01-08

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.