korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Akademia Lektora w LEKTORZE: Warsztaty metodyczno-psychologiczne 16.02.13, Wrocław.

Zaproszenie na warsztaty metodyczno-psychologiczne Akademia Lektora w LEKTORZE - luty 2013



Szkoła Języków Obcych LEKTOR zaprasza w nowym roku lektorów wszystkich języków na kolejne, otwarte warsztaty metodyczno-psychologiczne z cyklu AKADEMIA LEKTORA w LEKTORZE edycja VI




Warsztaty metodyczno-psychologiczne Akademia Lektora w LEKTORZE - luty 2013



Termin warsztatów: 16. 02. 2013 (sobota) 10.00-17.00



Cel warsztatów:

Szkoła Języków Obcych LEKTOR jest od ponad 22 lat praktykiem w nauczaniu języków obcych, dlatego lektorzy zostaną wyposażeni w wiedzę z zakresu metodyki nauczania języków, jak również w umiejętności praktyczne z tej dziedziny, użyteczne w codziennym prowadzeniu kursu językowego.

Podczas profesjonalnych zajęć językowych nieodzowna jest także podstawowa wiedza psychologiczna, dlatego warsztaty będą zawierać moduł: Dobry lektor = dobry psycholog.



Adresaci szkolenia:

Lektorzy wszystkich języków obcych, chcący udoskonalić swoje umiejętności zawodowe w celu prowadzenia ciekawszych i bardziej profesjonalnych zajęć. Warsztaty będą prowadzone w języku polskim.



Metody i formy prowadzenia zajęć:

Zajęcia prowadzone będą w formie praktycznych warsztatów z podziałem na 4-6 osobowe zespoły.

Każdy blok poprzedzony będzie krótkim wstępem teoretycznym, uzupełnianym dyskusją.

Wszystkie części szkolenia (warsztatów) będą zawierać elementy symulacji lekcji, z uwzględnienie poszczególnych zagadnień określonych w tematyce warsztatów.



Osoby prowadzące:

Wiesława Myszkowska - wieloletni manager i metodyk SJO LEKTOR, trener biznesu

Katarzyna Paśko-Jarosik - metodyk, filolog angielski

Po zakończeniu szkolenia wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikaty uczestnictwa w warsztatach.



Po odbyciu szkolenia, osobom, które wykażą się największa aktywnością i umiejętnościami może zostać zaproponowana współpraca ze Szkołą Języków Obcych - LEKTOR.



Miejsce szkolenia: LEKTOR, ul. Oławska 25 Wrocław


Opłata 149 zł obejmuje:

udział w całodziennych warsztatach, materiały szkoleniowe, poczęstunek, oraz certyfikat uczestnictwa.

Oferujemy 10 % zniżki : dla osób, które uczestniczyły we wcześniejszych szkoleniach, w przypadku zapisu razem 2 osób lub więcej, w przypadku zapisu na dwa szkolenia



Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu - korzyści:

- twórcy szkolenia są wyłącznie praktykami, dlatego główny nacisk będzie postawiony na praktykę z minimum teorii, nie będziemy marnować Państwa i swojego czasu

-jest to unikalne szkolenie na rynku wrocławskim, które pozwoli od razu ulepszyć technikę prowadzenia zajęć

-niska cena w stosunku do ilości wiedzy i praktycznych umiejętności

-możliwość uzyskania certyfikatu, potwierdzającego zdobytą praktykę

-najlepszym zaproponujemy zatrudnienie



Zgłoszenia przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e-mail: szkolenia@lektor.com.pl



Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego i wniesienie opłaty na konto

54 1600 1156 0004 0606 3374 5001 najpóźniej do dnia 01.02.13

O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność wpłat.


Zapraszamy do zapoznania się z programem warsztatów (poniżej)


SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA - AKADEMIA LEKTORA W LEKTORZE –edycja VI


10:00 – 12:00

BLOK psychologiczno-metodyczny

Dobry lektor = dobry psycholog



· Jak należy uczyć osoby dorosłe, aby w końcu nauczyły się języka

(wprowadzenie do andragogiki i nie tylko )

· Nauczanie osób dorosłych a nauczanie dzieci- różnice

Stereotypy w głowie lektora, które przeszkadzają w efektywnej pracy

z osobami dorosłymi

Uczenie przez doświadczenie (cykl- Kolba)
Powody, dlaczego dorośli zaczynają się uczyć, ale szybko

przerywają naukę, jakie błędy popełniają lektorzy

Co zrobić , aby kursanci nie rezygnowali z kursu


Praktyczne wskazówki i dyskusja na forum wraz z informacjami zwrotnymi

trenera.



12:00 – 12:30


Przerwa kawowa

12:30 – 14:30



BLOK metodyczny

Język bez gramatyki nie istnieje, czyli jak nie zanudzić kursantów?



· Uczyć gramatyki czy nie, oto jest pytanie?

· Dlaczego warto uczyć gramatyki za pomocą gier?

· Przykłady aktywności / gier wprowadzających gramatykę (wizualne, ruchowe, zespołowe)

· Praktyczne przykłady na utrwalanie gramatyki w sposób ciekawy i bezstresowy

· Materiały do przygotowywania gier gramatycznych

Praktyczne przykłady gier/aktywności i ich symulacje przez uczestników szkolenia. Informacje zwrotne od trenera.

14:30 – 15:00


Przerwa obiadowa/kawowa

15:00 – 17:00


BLOK metodyczny


Praca z obrazkiem na lekcji języka obcego



§ Dlaczego obrazek na lekcji języka obcego jest tak ważny ?

§ Funkcje obrazków w procesie nauczania języka

§ Rola obrazków w rozwijaniu sprawności receptywnych i produktywnych na lekcji języka

§ Kroki przed prezentacją obrazka oraz w trakcie i po prezentacji

§ Typologia obrazków dydaktycznych

§ Kryteria doboru obrazków na potrzeby lekcji języka obcego

§ Obrazki jako realia na lekcji języka obcego



Praktyczne przykłady zastosowania obrazków, symulacje przedstawiane przez uczestników szkolenia wraz ze wskazówkami i informacjami zwrotnymi od trenera.







http://www.lektor.com.pl 2013-01-24

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.