Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
1 |
-eng-zbig- |
angielski |
Staram się uczyć myślenia w obcym języku.
Dzięki temu uczniowie mogą się skoncentrować na treści przekazu i jego formie bardziej,
niż na tym, ćzy dobrze tłumaczą słowa z języka ojczystego na obcy.
|
|
2 |
11111ang |
angielski |
Praca z ludźmi sprawia mi przyjemność, a przekazywanie wiedzy innym daje mi ogromną satysfakcję. Jestem osobą otwartą, kontaktową i bardzo cierpliwą, co jest chyba najistotniejsze w moim zawodzie. |
|
3 |
1Karolina2 |
angielski |
Brak informacji |
|
4 |
4ctmam |
angielski |
Jestem człowiekiem otwarym na innych oraz na nowe pomysły. Zależy mi na tym by nauka była dla ucznia przyjemnością. Staram się stworzyć warunki, które stymulują naukę i uwalniają potencjał uczniów. Zwłaszcza w pracy z młodszymi uczniami chętnie wykorzystuję swoje umiejętności muzyczne. Zawsze pozostaję wrażliwy na indywidualne cechy uczniów i staram się dostosować sposób nauczania tak by każdy uczeń mógł się realizować i czuć komfortowo.
Uważam siebie za człowieka godnego zaufania. Jestem pracowity i punktualny. Potrafię też dobrze dogadywać się z ludźmi i chętnie idę na kompromis, jeżeli tego wymaga sytuacja. |
|
5 |
666666 |
angielski |
Jestem nauczycielem z 11- letnim stażem. Pracuję z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi. Staram się nieustannie podnosić swoje kwalifikacje zawodowe poprzez udział w warsztatach, kursach metodycznych w kraju, jak i za granicą ( w tym roku również będę uczestniczyła w warsztatach metodycznych w Wielkiej Brytanii). W swojej pracy wykorzystuję wiele metod i technik uwzględniających indywidualne potrzeby ucznia, traktujące go holistycznie, oparte na inteligencji wielorakiej. Różnorodne techniki, jak również pomoce stosowane przeze mnie na lekcjach takie jak: materiał autentyczny, flash-karty, plakat, płyta, taśma i inne mają na celu uwzględnić zainteresowania, uzdolnienia, predyspozycje każdego ucznia, tak ażeby każdy z nich doznawał przyjemności w procesie uczenia się i łatwo przyswajał sobie wiedzę. W dużej mierze koncentruje się na sferze emocjonalnej ucznia. Przede wszystkim staram się zapewnić przyjazny klimat, bezstresową atmosferę w klasie, ażeby uchronić uczniów przed blokadą, lękiem który uniemożliwia przyswajanie wiedzy. Staram się używać takich metod i technik ażeby każdy uczestnik kursu czuł się bezpiecznie ,posiadał wysoką samoocenę. Moje indywidualne podejście do każdego ucznia, zrozumienie jego potrzeb, predyspozycji i zainteresowań powoduje, że uczniowie są zmotywowani i chętnie przyswajają język który to przestaje być dla nich "obcym". |
|
6 |
a.kot87 |
angielski |
Brak informacji |
|
7 |
a.w.w. |
angielski |
Brak informacji |
|
8 |
AB-EnglishTutor |
angielski |
Brak informacji |
|
9 |
adam.makula |
angielski, francuski |
Od kilku lat pracuję jako nauczyciel, mając także doświadczenie w pracy w szkole językowej. Zwracam uwagę na indywidualne podejście do uczniów oraz dostosowanie materiału do ich potrzeb. Można powiedzieć,iż przekazywanie wiedzy jest swego rodzaju pasją, w której się realizuję.
Od ponad roku wykonuję tłumaczenia w języku angielskim oraz francuskim. Jest to praca wymagająca odpowiednich komepetencji językowych, jak i znajomości technik tłumaczenia. Interesuje mnie szczegolnie tłumaczenie literatury. |
|
10 |
Adamski |
angielski |
nauczyciel-jasno stawiający cele,wymagający i wspólnie z uczniem dążącym do celu.
człowiek-spolegliwy,życzliwy i otwarty na współpracę z innymi.
osiągnięcia-uczniowie osiągają dobre wyniki,zdają egzaminy do których są przygotowywani i są tacy,którzy obecnie są nauczycielami j.angielskiego |
|
|