PTI: Metodyk – trening budowania komunikacji z klientem, 08-09.10.2016, Warszawa.
PERSONNEL TRAINING INSTITUTE ZAPRASZA NA SZKOLENIE
08-09 października 2016
Metodyk – trening budowania komunikacji z klientem
Celem szkolenia jest doskonalenie konstruktywnego funkcjonowania w sytuacjach trudnych i spornych oraz wzrost świadomości własnego sposobu funkcjonowania w sytuacji konfliktu.
Spróbujemy określić rolę metodyka w budowaniu spójnej i jednolitej komunikacji ze strony szkoły. Będziemy trenować umiejętności pracy na pozytywach w sytuacji konfliktu i sytuacjach trudnych. Poznamy konstruktywne oraz destruktywne sposoby wyrażanie emocji oraz własnych poglądów.
Szkolenie to pozwoli na zwiększenie kompetencji w zakresie umiejętności budowania dobrych relacji z klientem, prowadzących do wzrostu sprzedaży poprzez te relacje.
16 h zegarowych
Miejsce: Warszawa, Pl. Inwalidów 10
Zobacz nas na Facebooku
Joanna Gizmajer (organizacja i zapisy): tel. 698 241 308; jgizmajer@pti.edu.pl
Joanna Femiak (obszar merytoryczny i wdrożeniowy): tel. 664 129 586; jfemiak@pti.edu.pl
Zgłoś się:
http://www.pti.edu.pl