korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?


Wydarzenie (konferencja, szkolenie, seminarium, warsztaty) językowe już się odbyło.



PERSONNEL TRAINING INSTITUTE ZAPRASZA NA SZKOLENIE

3-4 czerwca 2017

4 zjazd Akademii Zarządzania Edukacją dla Metodyka 2 edycja

cele szkoleniowe:
Doskonalenie narzędzi komunikacyjnych niezbędnych w sytuacji budowania dobrych relacji z klientem
Doskonalenie konstruktywnego funkcjonowania w sytuacjach trudnych, spornych oraz interwencyjnych
Wzrost świadomości własnego sposobu funkcjonowania w sytuacji konfliktu
Korzyści dla klienta :
Zwiększenie kompetencji w zakresie umiejętności budowania dobrych relacji z klientem (wzrost sprzedaży po przez relacje)

16 h zegarowych
Miejsce: Warszawa

Zadzwoń, napisz:
Joanna Gizmajer (organizacja i zapisy): tel. 698 241 308; jgizmajer@pti.du.pl
Joanna Femiak (obszar merytoryczny i wdrożeniowy): tel. 664 129 586; jfemiak@pti.edu.pl

Zobacz nas na FB!

Dowiedz się więcej:


http://www.pti.edu.pl/#!blank-2/bjozu 2016-12-19
Data: 2017-06-03
Organizator: Personnel Training Institute
Miejsce: Warszawa- Konferencja ogólnopolska
Rodzaj: 4 zjazd Akademii Zarządzania Edukacją dla Metodyka 2 edycja

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.