praca dla lektora angielskiego.
| |
Poszukiwany: |
Lektor Języka Angielskiego - Warszawa Wesoła |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2018-04-17
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2018-05-08
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | mazowieckie praca angielski nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | warszawski/--wszystkie-- miński/--wszystkie-- wołomiński/--wszystkie--
|
Sposób dojazdu: | lektor dojeżdża w/w obszarze |
Język(i): | angielski |
Przewidywany wiek uczniów: | dzieci, młodzież, |
Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 2 lata |
Wykształcenie językowe minimalne: | licencjat - studiów językowych |
Informacje dodatkowe: |
W związku z rozwojem szkoły językowej poszukujemy na ROK SZKOLNY 2018/ 2019 lektorów języka angielskiego
Do nauczania:
• dzieci od 4 lat- grupy TEDDY EDDIE (szkolenie gratis)
• dzieci szkoła podstawowa
zależy nam na lektorach którzy są:
pasjonatami nauczania, kochają pracę z dziećmi, są bardzo kreatywni i pomysłowi, otwarci na nowe technologie, pragną się doskonalić i rozwijać, potrafią i lubią wykorzystywać niestandardowe metody nauczania
Szukamy lektorów którzy mają :
• tytuł licencjata lub/i magistra filologii angielskiej
lub
• dyplom ukończenia kolegium językowego w zakresie języka angielskiego
lub
• egzamin potwierdzający znajomość nauczanego języka na poziomie C1
oraz
minimum 3 lata doświadczenia w uczeniu dzieci języka angielskiego
Oferujemy:
• pracę w szkole językowej o mocno ugruntowanej pozycji na rynku
• zajęcia w "blokach" - min 3 grupy 2 x w tyg
• zajęcia od godziny 12.00 do 18.00
• atrakcyjne wynagrodzenie !
• opiekę metodyczną, szkolenia, podręczniki, super wyposażoną bibliotekę ( książki, DVD, GRY JĘZYKOWE i pomoce dydaktyczne wszelakie )
• miłą i motywującą atmosferę pracy :)
Praca od końca września 2018.
Lokalizacja : Warszawa-Wesoła
|
praca dla lektorów angielskiego w województwie mazowieckim
korepetycje angielski. |
|
|