praca dla lektora francuskiego.
| |
Poszukiwany: |
Lektor języka francuskiego - Łódź, Kutno, Skierniewice (bloki zajęć) |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2017-06-09
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2017-07-10
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | łódzkie praca francuski nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | kutnowski/--wszystkie-- Łódź/--wszystkie-- Łódź/--wszystkie-- Skierniewice/--wszystkie--
|
Sposób dojazdu: | lektor dojeżdża w/w obszarze |
Język(i): | francuski |
Przewidywany wiek uczniów: | dzieci, |
Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 1 rok |
Wykształcenie językowe minimalne: | licencjat - studiów językowych |
Terminy zajęć: | Dni powszednie: południe, popołudnie,
|
Informacje dodatkowe: |
Szkoła Języków Obcych poszukuje lektora języka francuskiego w miastach:
Łódź, Kutno, Skierniewice
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia filologicznego (ewentualnie ukończenia minimum 3 lat studiów filologicznych lub Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych)
- znajomości zagadnień metodyki nauczania, szczególnie grup przedszkolnych i wczesnoszkolnych
- zaangażowania w powierzone projekty
- kreatywności
- umiejętności indywidualnego podejścia do Ucznia i zarządzenia jego procesem dydatktycznym
- doświadczenie w pracy z dziećmi i /lub młodzieżą będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- bloki zajęć
-pracę z wykorzystaniem innowacyjnej metody nauczania w ramach autorskiej metody dla dzieci 3-12 i programu dla młodzieży 13-18 lat
- pakiet wstępnych szkoleń metodycznych oraz stałe wsparcie metodyczne, doradztwo i coaching
- długofalową możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się sieci szkół dla dzieci i młodzieży , wyróżnionej przez MEN tytułem Miejsca Odkrywania Talentów oraz Europejskim Certyfikatem jakości i Innowacyjności.
|
praca dla lektorów francuskiego w województwie łódzkim
lektor Skierniewice francuski
korepetycje francuski. |
|
|