praca dla lektora angielskiego.
| |
Poszukiwany: |
Lektor języka angielskiego - dzieci, Warszawa Saska Kępa, 2 x w tyg. 60 min., śr. - pt., rano: godz. 9.20-11.20 |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2014-09-08
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2014-09-29
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | mazowieckie praca angielski nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie--
|
Język(i): | angielski |
Przewidywany wiek uczniów: | dzieci, |
Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 1 rok |
Terminy zajęć: | Dni powszednie: rano, południe,
|
Informacje dodatkowe: |
Centrum Językowe poszukuje twórczego i energicznego lektora języka angielskiego do prowadzenia zajęć z dziećmi w siedzibie szkoły na Saskiej Kępie.
Poszukujemy:
- osoby kreatywnych, ambitnych, dynamicznych, odpowiedzialnych, pełnych pasji, twórczej energii i wyjątkowych pomysłów;
- osoby z wyższym wykształceniem filologicznym i/lub pedagogicznym (min. licencjat studiów językowych lub nie językowych), z doskonałą znajomością języka angielskiego oraz przygotowaniem metodycznym;
- lektora z przynajmniej rocznym doświadczeniem w nauczaniu dzieci;
- lektora, który potrafi i lubi pracować z dziećmi;
- osoby pragnącej stale się rozwijać, otwartej na nowe wyzwania, nowe technologie i innowacyjne metody nauczania.
Oferujemy:
- pracę z grupą dzieci w wieku 7 lat w siedzibie szkoły na zielonej Saskiej Kępie;
- zajęcia dwa razy w tygodniu po 60 min., w środy w godz. 9.20-10.20 i w piątki od godz. 10.20 do godz. 11.20;
- pracę w kameralnej, miłej i twórczej atmosferze w młodym zespole;
- wsparcie metodyczne;
- możliwość kolejnych godzin zajęć;
- atrakcyjne wynagrodzenie. |
praca dla lektorów angielskiego w województwie mazowieckim
korepetycje angielski. |
|
|