korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
PASE: Konferencja Young Learners , 14.03.15, Wrocław.


Zaproszenie do udziału w Konferencji PASE: Young Learners

Zachęcamy do skorzystania z 10% zniżki
Kod SZUKAJLEKTORAYL należy wprowadzić podczas rejestracji


Wrocław, 14 marca 2015

Wczesna rejestracja obowiązuje do 26 lutego

Program:

8:30 - 9:00 Rejestracja uczestników


9:00 - 10:00 Killing Two Birds With One Stone - Exam & General English All At Once In The Classroom | Bartłomiej Jaślikowski

When teaching teenagers and young adults the question for classroom practice may be whether to concentrate on exam skills development or rather on general L2 use in real-life situations without exam formats restrictions. After all, who needs L2 if it has no practical application? In our daily teaching routine we mostly decide to shape our approach according to the “end-of-course goal”. Therefore, we either focus on teaching General English or pure Exam Practice in an attempt to ensure the highest pass rate of our students, rarely succeeding in mixing the two. However, it is possible to create learning opportunities for both general L2 knowledge and exam skill practice, be it Key, Preliminary or First for Schools. Let’s work on some suggestions of how this can be done with the help of teaching materials that manage to do this merger effectively.

Przerwa

10:15 - 11:15 Jak być aktorem w grupie przedszkolaków | Małgorzata Szulc-Kurpaska

Reforma edukacji wprowadza obowiązkową naukę języka obcego do edukacji przedszkolnej. Praca z dziećmi w przedszkolu stanowi wyzwanie dla nauczyciela języka obcego. W sali nie ma często ławek szkolnych, dzieci nie korzystają w dużym stopniu z podręczników, dzwonek nie wyznacza początku czy końca lekcji. Dzieci w wieku przedszkolnym mają krótki okres koncentracji, są bardzo spontaniczne i często ich reakcje na materiały przyniesione przez nauczyciela na zajęcia są nieprzewidywalne. Aby skupić uwagę dzieci na ćwiczeniach, nauczyciel musi animować rzeczywistość i reagować natychmiast na zmieniające się nastroje uczniów. Powinien przykuwać uwagę przedszkolaków poprzez odgrywanie języka ciałem i gestami a także wyrazem twarzy, modulowaniem głosu, śpiewając i rytmizując wierszyki a także bawiąc się z dziećmi. W żadnej innej grupie wiekowej nie oczekuje się od nauczyciela takich umiejętności bycia aktorem porywającego widzów i wciągającego ich w czarowny świat magii. W prezentacji zostaną zaanimowane techniki tak, aby pokazać ich potencjał do stymulowania nauczyciela jako aktora zachęcającego dzieci do uczestniczenia w ćwiczeniach. Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym tak wymagająca dla umiejętności nauczycielskich, pomoże nauczycielom rozwinąć się zawodowo, co wzbogaci ich warsztat nauczycielski przydatny we wszystkich grupach wiekowych.


Przerwa

11:30 - 12:30 ABRAKADABRA! czyli jak magia pomaga efektywnie nauczać | Aleksandra Komada

Jestem współautorką metody nauczania angielskiego dzieci w wieku 2-7 lat, jestem również lektorem i metodykiem z pasją oraz mamą dwóch przedszkolaków. Przez całą swoją lektorską karierę walczyłam z dylematem czy więcej uczyć, wymagać i mieć efekty, czy też sprawić by dzieci się dobrze bawiły, przez to przyswajały nieco milej i bardziej zabawowo, ale jednak trochę mniej materiału. Jakiś czas temu odkryłam pewne magiczne sztuczki, wbrew pozorom bardziej polegające na sprycie niż iluzji, które pomagają mi zawsze wyciskać uczniów jak cytrynkę i wznosić na wysokie poziomy (tak, mam na myśli wysokie poziomy Young Learners!). Bo nawet prosty dryl może dać thrill! Przykłady, które będę demonstrować podczas prezentacji ułatwiają także pracę z mixed ability groups (czyli de facto z większością grup małych dzieci).

Przerwa

12:45 - 13:45 Mały uczeń w dużej szkole | Katarzyna Synder-Tamborska

Na naszej prezentacji pokażemy jaki jest i jakie ma potrzeby typowy uczeń klasy I,czego mogą spodziewać się nauczyciele i jak sobie z tym radzić.Zaprezentujemy też przydatne narzędzia na każde zajęcia.

Przerwa

14:00 - 15:00 Mali poligloci wkraczają w świat edukacji | Patrycja Rzepecka

„Zrozumienie kluczem do sukcesu” czyli o tym w jaki sposób przebiega rozwój językowy dziecka w etapie szkolnym i wczesnoszkolnym i w jaki sposób rozsądnie można wpleść na tym etapie naukę języka obcego.

Opanowanie języka przez dziecko jest jedną z najbardziej intrygujących i zachwycających umiejętności w ludzkim rozwoju. Tym bardziej ciekawych jeśli pomyślimy o tym jak trudne czasem jest opanowanie drugiego języka na etapie szkolnym i porównamy to z naturalnym i łatwym procesem nabywania ojczystego języka w czasie pierwszych czterech lat życia.

W czasie spotkania z Państwem chciałabym podejść do zagadnienia nauki języka obcego od podstaw czyli przybliżyć w jaki sposób rozwija się mowa, jakie są podejścia dotyczące rozwoju mowy i co to wnosi do nauki języka obcego. Także tym, co najważniejsze z poziomu edukacji, czyli zrozumieniem etapów przyswajania przez dziecko języka obcego, co może utrudniać, a co sprzyjać nabywaniu drugiego języka na danym etapie rozwoju, czego możemy się spodziewać a na co raczej liczyć nie możemy. I w końcu tym to, co najważniejsze dla nauczyciela, czyli jak praktycznie wykorzystać tę wiedzę w trakcie nauczania małych poliglotów.

15:00-15:10 Zakończenie i losowanie nagród

Po zawsze aktualne informacje zapraszamy na stronę organizatora.



http://www.pase.pl/pl/dzialalnosc-pase/konferencje-i-szkolenia?t ask=pokazSzkolenie&id=320 2015-03-04

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.